Doghouse Sam & His Magnatones

Doghouse Sam & His Magnatones gjorde kjempesuksess på Codstock i 2015. Nå er de endelig tilbake for å lage topp stemning i Henningsvær.

I løpet av de siste 5 år har bandet opparbeidet seg et unikt rykte med deres "Good Ol`Rhythm & blues" musikk, energisk show og kvalitet fra øverste hylle. de vant den Belgiske Blues Challenge i 2015 og har utgitt 3 cd plater og spilt på alt av store festivaler i Europa.

Doghouse Sam writes and performs songs with a lot of heart and gusto. His music style, steeped in the sounds of early Rhythm’n’Blues, found a dedicated audience and yielded lots of positive press. Furthermore Sam pulls it off to bring something fresh and original to the table in a scene that isn’t that big on changes. “My style of playing isn’t about big arpeggio sweeps or stuff like that. What I dig is the more primitive/brutal approach and try to come up with strong songs that aim directly at the heart. ”: says Doghouse Sam, who has been in bands since he was 16. As a trio, Doghouse Sam & his Magnatones deliver a solid show… each and every time!

These guys are all about heart, honesty and hard work on stage and It'll be hard to keep your toes from tapping.

YouTube video med bandet:

CODSTOCK FESTIVALEN

Postboks 85
8311 Henningsvær
Org. nr: 996 488 187

E-post: hei@codstock.no

KART OVER PARKERING

Her finner du kart over hvor det er mulig å parkere bobiler og campingvogner rundt om i Henningsvær.

Last ned parkeringskart her.

Copyright © 2022

Codstock Festivalen. Org. nr: 996 488 187. 
Websidene er beskyttet av lov om opphavsrett. Bruk av bilder eller innhold må klareres med Codstock.

Websidene er utviklet og driftes av LOFOKUS

Til toppen